طراحي دكوراسيون داخلي
 

 

بوك تاور هاوس، طراحي داخلي: پلت‌فورم 5 آركيتكتس
اين خانه در شمال لندن واقع شده است. طراح داخلي كوشيده تا آشپزخانه را طوري طراحي كند كه كاملاً با طراحي داخلي خانه هماهنگ باشد. به عنوان مثال سينك ظرف‌شويي اين آشپزخانه به شكلي برش خورده كه اين احساس را به بيننده بدهد كه از جنس همان سنگ كف است. شركت طراحي داخلي پلت‌فورم 5 در منطقه‌ي كاكني لندن قرار دارد و براي بخشيدن جلوه‌اي تازه به اين فضا براي طراحي دكوراسيون داخلي منزل از يك قفسه كتاب‌خانه‌ي بزرگ هم استفاده كرده.

خانه‌ي لايت‌باكس، طراحي داخلي: ادوارد مور
طراح داخلي اين خانه از كابينت‌هاي سفيد رنگ و سنگ مرمر براي ميز پيشخوان آشپزخانه استفاده كرده است تا با كف‌پوش چوبي خانه در تضاد باشد. شركت دكوراسيون اداري ادوارد مور كه توسط اين طراح داخلي بنا شده، در ملبورن استراليا قرار دارد و در طول چند سال گذشته طراحي داخلي خانه‌هاي زيادي را در استراليا عهده‌دار بوده است.

ناد، طراحي داخلي: يو. آي. دي آركيتكتس
مهم‌ترين كوشش شركت طراحي داخلي يو. آي. دي آركيتكتس در دكوراسيون داخلي اين آشپزخانه تأكيد بر منظره و يكي كردن ساختمان با فضاي طبيعي بيرون بوده است. به اين دليل طراح داخلي از يك ميز بلند پيشخوان چوبي در وسط استفاده كرده است كه به شكل يك فلش نگاه را به سمت پنجره‌ي بلند انتهايي آشپزخانه كه مشرف به منظره است، هدايت مي‌كند. طراح داخلي براي تأكيد بيش‌تر بر چوب از صفحه‌هاي بلند چوبي براي تزئين ديوارها استفاده كرده. به اين ترتيب است كه چوب اين احساس را به شما منتقل مي‌كند كه داريد بر روي جنگل زندگي مي‌كنيد. شركت طراحي داخلي يو. آي. دي آركيتكتس، يك شركت طراحي داخلي ژاپني است.

از ديگر مقالات سايت ديدن نماييد :

 

 

 اگر به دنبال يك شركت حرفه اي در زمينه طراحي و دكوراسيون داخلي در شيراز هستيد با افتخار اعلام مي داريم مجموعه تخصصي و فني دي بي لاكچري امادگي دريافت و قبول سفارش طراحي داخلي در شيراز را دارد و كافيست تا شما انچه كه مي خواهيد را براي ما عنوان نماييد. شما عزيزان مي توانيد از طريق بخش تماس با ما  چنانچه امكان  ملاقات حضوري در دفتر تهران برايتان مقدرو نيست با ما در تماس باشيد و اگر مي توانيد خوشحال مي شويم به صورت حضوري پذيراي شما باشيم و در مورد كيفيت كارهايي كه ارائه داده ايم و اخرين نمونه كارهيمان برايتان بيشتر توضيح دهيم.

 

 

22
اكتبر

سقف كاذب كناف مدرن و لاكچري

سقف كاذب كناف مدرن و لاكچريReviewed by Adminon Oct 22 Rating: 5.0  

يكي مواردي كه اين روزها مي توان در هر نوع طراحي و دكوراسيون داخلي مشاهده كرد استفاده از انواع سقف كاذب كناف است.سقف هاي كاذب داراي مزيت هاي زيادي هستند  كه همه را مجاب كرده تا در معماري مدرن امروزي حتما از ان استفاده شود.اولين مزيت انرا مي توان اينگونه عنوان كرد كه شما در زير سقف كاذب منزلتان مي توانيد تمامي لوله كشي ها و سيم كشي هاي ساختمان را پنهان نماييد و هر زمان كه خواستيد به راحتي به تمامي انها دسترسي خواهيد داشت.اين مساله در ساختمان ي قديمي وجود نداشت و اگر زماني سيم كشي و يا لوله كشي دچار مشكل مي شد مجبور بودن تا ديوارها و رنگ و گچ ها را خربا كنند تا بتوانند لوبله و سيم معيوب را تعمير و تعويض نمايند اما با وجود سقف كاذب كناف ديگر اين مشكل وجود نخواهد داشت.

مجموعه دكوراسيون داخلي لاكچري با دارا بودن كادري مجرب در زمنيه طراحي و توليد انواع سقف هاي كاذب امادگي اين را دارد تا شما را در انجام پروزه هايي از اين قبيل ياري نمايد.مي توانيد به صورت حضوري به دفتر شركت ما مراجعه نماييد و در جريان آخرين كارهايي كه در اين حوزه انجام داده ايم قرار بگيريد.

اما در اين بخش مي خواهيم چند روش مرسوم براي طراحي سقف كاذب و اجراي انرا برايتان توضيح دهيم :

يكي از مرسوم ترين روش هايي كه براي طراحي سقف هاي كاذب مورد استفاده قرار مي گيرد استفاده از شبكه هاي فلزي قابل رويت هستند.براي استفاده از اين مدل در سقف ها ابتدا بايد اين شبكه فلزي بروي سقف نصب شود و در محله بعدي بخش هاي تشكيل دهنده سقف بروي ان چسبانده شوند.در اين روش بايد به صورت كاملا دقيق محاسبات صورت پذيرد تا در هنگام نصب دچار مشكل نشويد.

 

اما مدل بعدي كه در ساختمان به عنوان سقف كاذب مرود استفاده قار مي گريد استفاده از همان شبكه فلزي است اما با قابليت انعطاف پذيري بالا.اين امكان به شما خيلي كمك خواهد كرد تا بر اساس نوع معماري منزلتان به سبك و شكلي كه خواستيد از اين سقوف كاذب استفاده نماييد.

مجموعه لاكچري با دارا بودن كادري كاملا تخصصي و مجرب /اماده اجراي سقف كاذب براي ساختمان و منزل شما است. كافيست تا از اخرني نمونه كارهاي فوق العاده اي كه در اين باره انجام داده ايم بازديد نماييد تا ميزان تبحر و كيفيت ارائه شده توسط ما را متوجه شويد

 

 

اجراي سقف كاذب

شنبه 22 آبان 1395نويسنده: همايون غلامي |

 

اجراي سقف كاذب با مدرن ترين روش هاي روز دنيا

اجراي سقف كاذب با مدرن ترين روش هاي روز دنياReviewed by Adminon Oct 22 Rating: 5.0  

يكي از عواملي كه در هر چه زيباتر كردن يك دكوراسيون داخلي مي تواند موثر باشد طراحي سقف كاذب است كه براي سقوف يك منزل و يا هر مكاني ديگر به كار مي رود.براي پوشش ديوارها و سقف ها روش هاي مختلفي را مي توان استفاده كرد كه يكي از بهترين انها استفاده از انواع سقف كاذب است.شما اگر مي خواهيد طراحي مدرن و منحصر به فرد داشته باشيد نيازمند استفاده از يك سقف كاذب كناف براي محيط خود مي باشيد.شركت هاي مختلفي را مي توان يافت كه در زمينه اجراي سقف كاذب مشغول به فعاليت هستند. در اين ميان مجموعه دي بي لاكچري نيز با دارا بودن كادري مجرب و حرفه اي  و با رزومه كاري بسيار قوي آمادگي قبلو كليه سفارشات شما در اين زمنيه را دارد.

پيشنهاد مي كنيم اگر مي خواهيد اقدام به نصب سقف كاذب نماييد حتما قبل از هر تصميم ابتدا نمونه كارهاي شركت ها را با هم مقايسه نماييد تا بتوانيد بهترين را در ميان ساير طرح ها انتخاب نماييد. ما با پشتوانه اي از پروزه هاي موفقي كه در اين زمينه انجام داده ايم هر زمان كه شما بخواهيد حاضريم تا طرح هايمان را در اختيارتان گذاشته تا با ساير شركت ها مقايسه نماييد. كافيست تا به دفتر ما مراجعه نماييد تا از اخرين پروزه هاي سقف كاذب كه انجام داده ايم مطلعه گرديد. حتي مي توانيد استعلام ما را از ميان مشترياني كه برايشان كار كرده ايم بگيريد.

اگر بتوان اجراي سقف كاذب به خوبي و با رعايت اصول مهندسي صورت گيرد مي تواند در شيك تر كردن طرح هنايي دكوراسيون مورد نظرتان بسيار موثر و مفيد باشد و همين امر مي تواند دقيقا بر عكس اتافاق افتد . شما اگر در طراحي و اجراي سقف كاذبتان از كيفيت خوبي استفاده نكرده باشيد در نهايت نتيجه اي كه خواهيد گرفت انچزي كه كه مد نظرتان بوده نخواهد بود.

ما در مجموعه دي بي لاكچري ابتدا  تمام جزييات طرح را از زبان متقاضي جويا مي شويم و سپس با بازيديد كه زا محل شما خواهيم داشت طرحي اوليه را برايتان در نظر مي گيريم و با تاييد نهايي شما انرا به مرحله اجرايي خواهيم برد.استفاده از آخرين تكنولوژي هاي روز دنيا و به كار بردن مرغوب ترين متريال ها باعث خواهد شد تا در نهايت كيفيت كاري كه ما رائه مي دهيم از هر نظر بي بديل و منحصر به فرد باشد.

 

 

 

مبلمان اداري لوكس و لاكچري

مبلمان اداري لوكس و لاكچريReviewed by Adminon Oct 16Rating: 5.0

يكي از مهمترين مواردي كه مي تواند در دكوراسيون يك محيط اداري بسيار موثر باشد نوع مبلمان اداري است كه در انجا به كار گرفته مي شود. بر همين اساس بايد نهايت دقت را به عمل اورد تا بتوان بهترينمدل هاي مبلمان را براي محيط مورد نظرتان تهيه كرد. مجموعه دكوراسيون داخلي لاكچري با دار بودن كادري تخصصي در زمينه توليد  و طراحي انواع مبلمان اداري مدرن آماده ارائه بهترين خدمات در اين زمينه به شما متقاضيان عزيز است.

محيط كاري شما محيطي است كه شما تقريبا نيمي از يك روزتان را در انجا طي خواهيد كرد و اين خيلي مهم است كه در طول اين مدت در محيطي قرار گرفته باشيد كه داراي حس و حال و انرژي مثبت باشد. همه مي دانيم كه نوع دكوراسيون داخلي هر محيط مي تواند بسيار تاثير گذار باشد بر اين موضوع و مبحث مبلمان هاي اداري هم چون نقش بسزايي در  شكل گرفتن دكوراسيون محيط اداري شما دارد پس مي تواند عامل مهمي در اين  قضيه محسوب شود.

و اما در اين بخش لازم مي داينم چند نكته مهم را قبل از اينكه بخواهيد دست به انخاب نهايي مبلمان براي اداره خود نماييد عنوان كنيم :

1-ابتدا بايد به صورت دقيق نياز سنجي كنيد و بر اساس نيازي كه داريد اقدام به خريد كنيد همچنين بايد ديد ظرفيت و فضاي دفتر كاري شما چگونه است و بر ان اساس مبلماني را خريد نماييد كه بعدا دچار مشكل نشويد.

2- در بخش بعدي بايد ديد كه آيا اداره شما داراي رنگ سازماني خاصي است و بر همان اساس به انتخاب رنگ مبل مورد نظرتان اقدام كنيد.

 

 

ما در مجموعه لاكچري آماده ارائه هر گونه مشاوره قبل از خريد به شما عزيزان هستيم. شما مي توانيد نيازهاي خودتان را به ما بگوييد تا ما بر اساس همان و بر طبق بودجه مورد نظرتان بهترين ها را به شما پيشنهاد كنيم.

دقت نماييد مبلمان اداري شما بايد به گونه اي باشد تا كارمندان كه مجبور هستند ساعت هاي طولاني بروي صندلي و پشت ميز خود باشند دچار خستگي نشوند. استاندارد بودن مبلمان بسيار بايد مورد توجه قرار گيرد.هر چقدر كه كارمندان شما احساس خوشايندي داشته باشد در نتيجه ميزان راندمان كاريتان نيز بالاتر خواهد رفت . در واقع به زبان ساده تر مي توان اينگونه بيان نمود كه  زمانيكه بروي يك مبل مي نشينيد بايد احساس خوشايندي به شما دست دهد و بعد از گذشت چند دقيقه دچار خستگي نشويد.ممكن است ظاهر يك مبل بسيار عالي و شيك باشد اما در واقع به خاطر طراحي نادرست ان حس خوب را در هنگام استفاده به شما ندهد .پس دقت نماييد تنها از روي ظاهر دست به انتخاب نزنيد.

 

 

از ديگر مقالات سايت ديدن نماييد :

طراحي داخلي مغازه , دكوراسيون داخلي مغازه , دكوراسيون داخلي , شركت دكوراسيون داخلي , مبلمان اداري , دكوراسيون داخلي منزل ,بازسازي ساختمان , طراحي داخلي ويلا , دكوراسيون اداري , طراحي دكوراسيون داخلي , طراحي سقف كاذب , سقف كاذب كناف , اجراي سقف كاذب , طراحي داخلي در اهواز , طراحي داخلي در شيراز , طراحي داخلي در كيش , طراحي داخلي منزل , طراحي داخلي


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۲۹:۲۴ ] [ غلام ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
مطالب تصادفی
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 1
افراد آنلاین : 1
همه : 188
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب